Projekty
Projekt GreenPower
Green Industry Foundation realizuje kolejny projekt mający na celu zwiększenie wiedzy dotyczącej ochrony klimatu i środowiska w tym, podnoszenie jakości, innowacyjności i uznawalności w pracy z młodzieżą.
Głównym celem projektu, a tym samym oczekiwanym rezultatem jest rozwinięcie wiedzy i kompetencji partnerów we wzmacnianiu kreatywności i umiejętności krytycznego myślenia młodzieży w kontekście wspierania ich roli w zielonej transformacji. Projekt koncentruje się na pozaformalnej edukacji młodzieży.
Projekt Green Lider
Green Industry Foundation rozpoczęła realizację kolejnego projektu mającego na celu zwiększenie wiedzy dotyczącej ochrony klimatu i środowiska przez osoby dorosłe. Poniżej kilka szczegółów dotyczących nowego przedsięwzięcia.
Najważniejszym celem strategicznym realizacji projektu będzie zwiększenie wiedzy dotyczącej ochrony klimatu i środowiska przez osoby dorosłe, które poprzez wzrost świadomości w tym zakresie przyczynią się do przyspieszenia zielonej transformacji w swoich środowiskach funkcjonowania, tj. w przestrzeni prywatnej i zawodowej.
Akademia zrównoważonego rozwoju – zarządzanie ESG
Green Industry Foundation rozpoczęła realizację kolejnego projektu w obszarze transformacji zielonej we współpracy z międzynarodowymi Partnerami pod przewodnictwem Wyższej Szkoły Turystyki i Ekologii z Suchej Beskidzkiej! Poniżej kilka szczegółów dotyczących nowego przedsięwzięcia.
Celem głównym projektu jest zwiększenie wiedzy z zakresu zrównoważonego rozwoju w grupie kadry zarządzającej przedsiębiorstw w ramach kształcenia zawodowego.
Smart City for young generation
Głównym celem jest wsparcie edukatorów w zakresie przekazywania młodzieży wiedzy i umiejętności z zakresu cyfrowej i zielonej transformacji miast w Europie.
Cele szczegółowe:
– zwiększenie świadomości edukatorów na temat korzyści płynących z cyfryzacji i wprowadzenia koncepcji Smart City w kontekście możliwości kształcenia w zawodach przyszłości oraz zapotrzebowania na wysoko wykwalifikowanych specjalistów, wskazanie możliwych ścieżek kształcenia,
– podnoszenie kompetencji cyfrowych i świadomości kultury open use wśród edukatorów w służbie społeczeństwu również jako swoistego modelu biznesowego,
– wzrost kompetencji i świadomości edukatorów w zakresie wykorzystania inteligentnych technologii cyfrowych do realizacji celów klimatycznych wynikających ze strategii Europejskiego Zielonego Ładu.