Globalne trendy i uregulowania prawne ukierunkowane na wzmożoną ochronę środowiska naturalnego oraz ograniczenie szkodliwych emisji do atmosfery spowodowały wykładniczy wzrost liczby produktów ekologicznych, które są sprzedawane odbiorcom chętnym do przyłączenia się do mody na...
Offsety naturalne są istotnym narzędziem do osiągnięcia neutralności klimatycznej, ale ich efektywność zależy od odpowiedniego doboru projektów i transparentności działań. Przedsiębiorstwa, które mądrze korzystają z offsetów, mogą nie tylko zmniejszyć swój wpływ...
Strategia określa i formalizuje sposób realizacji celów przedsiębiorstwa. Jednocześnie strategia jest wzorcem działania, który w sposób dynamiczny pokonuje trudności, jakie napotykają przedsiębiorstwa na drodze swojego rozwoju. Właściwie opracowana...
W dobie gwałtownych zmian klimatycznych, wyczerpywania zasobów naturalnych oraz rosnącej świadomości społecznej na temat ekologii, zrównoważony rozwój staje się priorytetem w zarządzaniu organizacjami i państwami. Zrównoważony rozwój...
Fundamentem zarządzania zrównoważonym rozwojem przedsiębiorstw stają się strategie klimatyczne i dekarbonizacyjne. O ile deklaracja osiągnięcia neutralności emisyjnej w 2050 r. jest popularną praktyką rynkową, o tyle operacjonalizacja tego celu pozostaje wyzwaniem....